• Gratis frakt

    I hele Norge

  • Rask leveranse

    1-3 dagers leveransetid

  • Gratis digital hudkonsultasjon

    Få ditt personlige hudprogram

Ofte stilte spørsmål

Spørsmål og svar

Frakt

Har dere hjemlevering?

Ja, det har vi. Du kan velge mellom å få din pakke levert av Bring (pakke i postkassen) innen 2–5 dager. Du kan også velge å få pakken levert til nærmeste utleveringssted innen 1–3 dager. NB: hvis pakken din ikke får plass i postkassen din vil den bli sendt til nærmeste utleveringssted, og du vil motta hentelapp per post, e-post eller SMS.

Hvor mye koster frakt?

- Vi gir deg frakt på alle ordre*! Dersom du ønsker pakken din raskere, kan du betale 49,- for levering til utleveringssted.
*) med unntak av sendinger til Svalbard.

Hvor lang er leveringstiden?

- Normalt vil du ha varene hjemme hos deg i løpet av 1-5 virkedager*. Bring/posten leverer til postkasse annenhver dag.

*) som virkedager regnes mandag til fredag, ikke lørdag, søndag og helligdager

Hva gjør jeg om en vare ankommer ødelagt?

Om du har mottatt feil varer eller varer med feil, sender vi deg nye varer uten kostnad for deg. Den feilsendte varen må sendes i retur (eventuelt bilde ved defekte varer), før korrekt vare kan sendes ut. Ta da kontakt med vår kundeservice på post@cosmedbeauty.no. Husk å ha ta med ditt ordrenummer når du kontakter oss.

Returadresse:Cosmed Beauty Shop, Cosmed Beauty AS, Storgata 21, 3 etg. 2000 Lillestrøm.NB! Husk å merke din retur med avsendernavn og ordrenummer.

Hva gjør jeg om jeg vil returnere en ordre og benytte angreretten?

Du må informere oss at du angrer. Beskjeden skal sendes via e-post til post@cosmedbeauty.no I e-posten må navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer samt hvilke produkt(er) returen gjelder for stå tydelig og klart.

Du bør returnere produktene til oss umiddelbart og innen angreretten går ut (lagstiftad 14 dager).

Du er ansvarlig for returfrakt, levering og tilstand på produktene ved retur, produktene bør derfor sendes godt pakket inn og i originalemballasje.

På refusjonsbeløpet forbeholder vi oss retten til å trekke en sum som tilsvarer verdifallet sammenlignet med den opprinnelige verdien til produktet for brukt eller skadet produkt.

Returadresse:Cosmed Beauty Shop, Cosmed Beauty AS, Storgata 21, 3 etg. 2000 Lillestrøm.NB! Husk å merke din retur med avsendernavn og ordrenummer.

Må jeg betale toll på min bestilling?

Cosmed Beauty er et norsk selskap med lager i Lillestrøm. Du betaler derfor ingen toll når du handler i vår nettbutikk.

Produkt

Hvor kan jeg finne mer informasjon om et produkt?

Du kan lese alt om våre produkter på de individuelle produktsidene. Under produktet finner du flere faner, som blant annet “Beskrivelse” og “Ingrediensliste” hvor du kan lære mer.

Tilbyr dere testere på produktene dere selger?

Vi har dessverre ikke testere på våre produkter som vi selger, men fra tid til annen vil vi ha kampanjer hvor du for eksempel kan få med miniversjoner av produkter ved kjøp av andre produkter fra samme merke.

Jeg trenger hjelp med å velge rett produkt for meg. Hva gjør jeg?

– Du kan bestille en gratis digital hudkonsultasjon her eller sende oss en e-post til post@cosmedbeautyshop.no.

Vi har også laget noen hudpleiepakker, slik at det skal være enkelt å komme i gang med en god hudpleierutine.

Bestilling

Hva gjør jeg når det mangler en vare i pakken jeg har mottatt?

I noen tilfeller kan det skje at vi har gått tom for en vare mens du har bestilt. Dette skal du få beskjed om fra kundeservice, men hvis du mot formodning ikke får beskjed og oppdager at du mangler en vare må du ta kontakt med oss på kundeservice så skal vi hjelpe deg! post@cosmedbeauty.no. Husk å ta med ordrenummer.

Kan jeg kansellere eller gjøre endringer på min bestilling?

Vi og lageret jobber på spreng for å få sendt ut alle pakker raskest mulig. Dersom pakken din allerede er sendt er det dessverre for sent å gjøre endringer på bestillingen. Hvis pakken din ikke er sendt så kan vi gjøre endringer på adressen eller lignende, men det er viktig at du tar kontakt med oss på kundeservice (post@cosmedbeauty.no) umiddelbart for å få rettet opp i feilen.

Hvordan kan jeg betale i nettbutikken?

Vi bruker Klarna, nets og Vipps som betalingsløsning.

Dersom kundene har spørsmål om sine betalinger kan de kontakte Klarna sin kundeservice: https://www.klarna.com/no/kundeservice/

Spørsmål om refusjoner via klarna kan du lese mer her: https://www.klarna.com/no/kundeservice/hvor-lang-tid-tar-refusjoner/

Bestillingen med kort eller Vipps går ikke gjennom, hva er problemet

Om betalingen ikke går gjennom, skal du få en feilmelding. Hvis det er obligatoriske felt du har glemt å fylle ut så vil disse markeres med en farget boks. Det kan også være feil med kortet ditt eller med Vipps sin app.

Det er viktig at du dobbeltsjekker at alle opplysninger er korrekte, og at appen er oppdatert til nyeste versjon. Hvis det allikevel ikke er mulig å trykke “Fullfør kjøp” anbefaler vi å forsøke å lukke hele siden og gå inn på nytt.

Hvordan kan jeg legge til en rabattkode?

Åpne handlekurven ved å klikke på det lille kurv-ikonet til høyre. Nederst i vinduet som åpner seg er det et felt hvor det står “Legg til en rabattkode” - her legger du inn koden. Det er kun mulig å bruke én rabattkode per ordre.

Trenger du fortsatt svar?

Hvis du ikke finner det du leter etter i spørsmål og svar overfor, kan du sende oss beskjed – så ser vi frem til å hjelpe deg!